CAMPANIE EUROPEANĂ
GOW 2014 este o campanie de responsabilizare digitală inițiată la nivel European de către Telecentre-Europe AISBL (www.telecentre-europe.org). Campanie poartă denumirea de „Get on line Week” (http://www.getonlineweek.eu/).
Get On-line Week 2014 este o campanie prin care telecentrele urmăresc stimularea ocupării forței de muncă, formarea și certificarea competențelor digitale (e-competențe), precum și locurile de muncă care necesită utilizarea Tehnologiei Informației și Comunicațiilor (TIC) în comunitățile din întreaga Europă.
Evenimentul se va desfășura în perioada 24 – 30 Martie în 30 de țări, cu scopul de a sprijini mii de oameni în obținerea de cursuri de formare și certificare în domeniul TIC și/sau acces la locuri de muncă.
TEMELE GOW 2014:
- Get online for digital jobs / Hai pe net! pentru căutarea unui loc de muncă
- Get online for inclusion / Hai pe net! pentru incluziunea ta digitală.